Jak zdobyć przewagę rynkową?
Covid -19 zrewolucjonizował rynek poligraficzny. Zmieniły się zarówno obszary, na które kładziemy największy nacisk, jak i rozmiar inwestycji, na jakie mogą pozwolić sobie przedsiębiorstwa w tych niepewnych czasach. Świadomi tego, jak wiele może się zmienić w ciągu kilku dni i jak nasze działania wpływają na środowisko naturalne, zwracamy coraz większą uwagę na zrównoważony rozwój. W tym wyjątkowo trudnym okresie drukarniom, które nadal pragną się rozwijać potrzebne jest wszechstronne urządzenie, pozwalające spełnić wymagania rynku – Durst P5 250 WT.
Trwająca pandemia sprawiła, że warunki, w których funkcjonować musi branża poligraficzna stały się poważnym wyzwaniem. Tracące na nawracających lockdownach firmy obcięły wydatki na reklamę, rynek wystawienniczy praktycznie nie istnieje, a produkcja oznakowania jest ograniczona ze względu na zamknięcia centrów handlowych i różnorodnych sklepów. Sprzedaż w dużej mierze przeniosła się do Internetu, a wytwórcy większości produktów, w tym tych spożywczych, zrozumieli, że najlepszą drogą do dotarcia do klienta jest opakowanie, stand czy display, które można wystawić w supermarkecie. Ze względu na związane z tym przeniesienie środka ciężkości, firmy z branży poligraficznej szukają inwestycji, pozwalających im zawalczyć na zmodyfikowanym rynku. Odpowiedzią na ich potrzeby wydaje się urządzenie Durst P5 250 WT. Dlaczego? Na to pytanie można udzielić więcej niż jednej odpowiedzi.
Ekonomia przede wszystkim
Powiedzieć, że rynek w ostatnich osiemnastu miesiącach zaskoczył wszystkich, to nie powiedzieć nic. Firmy, które zainwestowały wielomilionowe kwoty w nowe linie produkcyjne i najnowocześniejsze maszyny, ze względu na nagły brak zamówień, nie mogły ich wykorzystywać i na siebie zarabiać.